Total Pageviews

Wednesday, February 29, 2012

buang yang keruh ambil yang jernih

itu lah peribahasa yang sesuai di ungkap kan untok memulakan sesuatu yang baru ,, sekiranya kite menghadapi suatu problem,, then kite sukar tok selesai kan , kite cube untok meninggal kan secare baik,,then kite buang yg keruh itu dan ambil yang jernih semula,,, walaupon kite nih manusia biasa,n tak lari dari kesilapan,, tp knape manusia susah untuk memaap kan satu sama lain ,, bak kata kawan aku,, tak suka pada peluang kedua,,
dea tak suke bg pluang kedua,, kata nya,,takut ia akan mngulangi perbuatan tersebut,, 
ingin aku bahas kan ,, sala kew kalau bg pluang kpd seseorang,, jangan laa kite terlalu ego ,, bg aku,, aku sentiasa mengalah ,, aq sentiasa mngaku sala,, tp sume tak sedar,, n sume asyik kate aku sala,, aq pon tak tawu laa,, ingin aku meluah kan rase ketidak puasan aty ,, sebab kan kawan2 yang sering meminggir kan kawan ,, knape manusia macam tuh ,, knae nk meminggir kan tersebut,, apa lah sala aku ,, aku pon tak tawu ,,
kita sambung selepas nih ,, ~ 

No comments:

Post a Comment