Total Pageviews

Friday, March 30, 2012

terlanjur cinta tapi tak kesampaian ,,

manusia pernah buat silap ,, tapi sala satu silap yang tak patot kite wat ialah ,, jatuh hati kepada insan yg sudah berpunya,, kadang2 kite merancang , tuhan menentu kan ,, aty dan perasaan kite datang dan pergi ,, susah nak tafsir kan ,, sama juga dengan insan yang kite sayang,, kadang2 orang yg kite benci tuu, akan jadi orang yg kite sayang pada mase akan datang,, manakala insan yang kite sayang tuh,, akan jadi insan yang kite benci akan datang,,, so ,, cinta ini amat merumit kan ,, aku insan biasa,, selalu melaku kan kesilapan,, n sering di salah silap kan,, tapi kadang2 ,, diri ini tak sedar telah melakukan kesilapan ,, sampai lah di tegur baru nk sedar, tp kadang2 manusia ego , tanak mngaku sala ,, di pendek kan cerita,, sayang ku pada seseorang hanya lah dalam diam sahaja,, apa bole ku buat,, kerana dea sudah berpunya,, aku sedar sape aku,, sebab tuh aq cbew tok bertahan sedaya upaya.. hurmm..tapi yang sedih nyer,, dea seakan2 bagi aku harapan ,, aku pon tak tawu nak buat macam mane,, apa bole ku buat ? aku harus terima,, walau pon aty nih terasa sedih ,, aku cbew terima hakikat ,, ~ mang sukar tok terima knytaan kan ,, ~untuk kata akhir,, percintaan ku kali ini ,, sama seperti selalu ,, mengarap sesuatu yang tak pasti ,, so,, terlanjur cinta tapi tak kesampaian,, hurmmhampehh 

2 comments:

  1. yaww bro..asal kamu niehh..haha..chill babe..ader jodoh ngan si dia ader laa k..

    ReplyDelete
  2. hurmm,, kann,, adew jodoh ,, ade laa .. :)
    humm

    ReplyDelete