Total Pageviews

Wednesday, April 18, 2012

aku ase heppy sgt biler bersama kmou ,, setiap mase ,, setiap saat bersama kmou amat ku hargai nya ,, aku sendiri tidak mngerti .. apa yang bermain dalam pikiran ku sbnar nyer ,, hnye lah kmou.. yang bermain2 dalam pikiran aku,, aku asyik teringat kan kmou ,, n mnybab kan aku kangen bangat sama kamou ,, tapi yang sadis nya,, aku maseh terkaku untuk meluah kan segala nyer,, aku sedar kedudukan aku dgn kamou ,, tapi walau ape pon,, aku ase bertuah sangat dapat kawan dgn kamou ,, u r my frenz for ever n ever,, hope we can be more than that ,, :) kpada mu aku tuju kan ,, yang sentiasa menemani aku ,, yg sentiasa membebel kat aku ,, aku hargai sangat,, n for ur informatiion,, sehari kau tak membebel,, aku ase kehilangan sesuatu ,, yang membuat kan aty ku tak tenang,, asew tak tenteram ,, adoiii ,, so,, aku berdoa,, agar kau dan aku akan kekal berhubungi selama yang mungkin ,,, 

No comments:

Post a Comment