Total Pageviews

Tuesday, April 24, 2012

merepek merapu meraban ,,

assalamualaikum warahmatullah hi wabarokatuh ,, salam satu malaysia,,
saya has amirul di sini sengaja meluah kan rase hati yg bosan , secare spontan ,, almaklom laa,, tengok cerita super spontan kan,, so , teringin nk mnguji minda,, haha :D
well,, tajok untuk saya bincang kan ini ,, tak pasti apa sbnar nyer,,, bole di kata kan ,, apa saja yg terlintas di pikiran saya,, saya pakat tulis saja, ,, so,, ini lah akan berlaku apa bila saya tngah bosan,, saya pon agk pelik jugak,, kenapa spm saya juz dapat b pluss dlm bm.. padahal saya ni suke menulis,,, tapi apa yg saya pikir,, mungkin saya banyak merepek sebb tuh spm saya dpt b jew, hua hua hua,,, so ,, nak di jadi kan cerita,, about spontan ,, kite tgk artis2 nyer ,, kbnyakan nyer pelawakk,, kalau anda kenal jozan,, mesti anda penah tgk maharaja lawak kan ,, so,, dari situ ,, terlintas di pikiran saya,,, susaa kew nk buat lawak nie ekk,, kalau kite pikir,, mang susaa,, tp dalam tak sedar,, kadang2 apa yg kite ckap bole mnjadi kan lawak,, walau pon kite tak sedar,,
seperti contoh like my frenz,, dea pakat sebot jew,, then ,, macam2 ayat baru di keluar kan,, tombok laa,, seprite(suprise) laa,,macam2 laa,, biasa laa dgn kawan2 kite bole jadi giler dgn gelagat masing kan ,, well well west,, ada mase kite epy ade mase kite sedih ,, tuu laa mainan perasaaan,,, biasala perasaan mcm2 kan ,, ahaha :D  tapi apa yg pasti,,, epy lebih byk jika kite dgn kawan rite? TGK tuh ,, lari topik daa,, ahhaha D: aku pon tak tawu apa aku merepek ni,, saje je ,, ingin menghilang kan bosan ,,, so ,, anyway ,, law nk di panjang kan cerita,, kite sambong balek dgn cerita lawak tadi ,,, tp nk cerita pasal diri aku,,, apa yg pelik bg aku ,, aku pon tak tawu ,,, sbb ,, aq lebih gemar menulis,, menaip ,, dari pada bercakap ,, aku pon tak tawu, kadang2 aw aku sedih ,, aku luah kan kat blog aku,, jarang aku luah kan pada seseorang ,, sebab biler aku luah kan,, orang tuh ,, tak bole wat papew ,, so ,, membazer air lliur jew,,, hahah :D
tp terserah pada seeseorang la kan,, ahaha :D bg aku,, aku lebih suke menulis atau menaip ,, so ,,, ,di jadi kan cerita,,, aku pandai mengayat awek,, dgn hnye menaip ,, tp law berdepan ,, errrr arrrr hahahah :D tergagap ,,, tuu laa aku,,, kelemahan aku,, kalau hampa nk tawu,, tp kbnyakan ,, kawan2 aku mana tawu,,,sbb aku cover,, n aku jrang tok berckap ,, lebih kan gelakk,, n senyum,, yg pnting ,, hahaha :D
papew pon,,, aku diri aku sendiri ,, tak jadi orang lain ,, aku terima diri seadaanyaa,, haha :D
so,, setiap yg lemah tuu,, pasti ada kelebihan,, hnye tuhan yg tawu ,, dan kite akan bakal tawu ,, :D
ahhaha

No comments:

Post a Comment