Total Pageviews

Thursday, September 13, 2012

ku rela kan dikau pergi ,,

sekali lagi aku di tinggal kan seseorang yg aku sayang.. YA ALLAH,, knape sume nie berlaku pada diri ku YA ALLAH ?  setiap kali orang yg aku sayang,, orang yg aku jage,, mesti tinggal kan aku,, knape sume ni terjadi pada ku YA ALLAH,, apa salah ku ? ampun kan lah aku kalau aku ada salah pada MU  YA ALLAH.. aku hanya insan biasa yang salu wat kesalahan,. aku tawu aku banyak berdosa pada mu YA ALLAH,, tp aku cube untuk berubah,, beri kan lah peluan pada ku untuk berubah YA ALLAH.. aku sedih sangat setiap kali orang yg aku syg mesti pergi tggl kan aku,, kpada mu yg pergi begitu saja,, tanpa bgtaw sebab,, tolong lah,, aku mohon pada kau,, tlg jgn wat aku mcm ni,, apa salah aku pada kau ? knape tibe2 kau nk jaoh kan diri dari aku ? apa salah aku ? kalau aku ada wat sala tolong bgtaw,, jgn lah rahsia kan dari aku,, jgn diam saja,, aku ada perasaan ,, aku sedih kau buat aku mcm nie,, knape ?? plizz laa mngerti perasaan aku ,,aku syg kan kau,, aku juz arap kan kite dapat bersama,, walau pon tidak lebih skadar kawan,, tp aku juz arap kan,, tolong jgn pinggir kan aku,, aku tak sanggop,, hanya kau sorang yg aku sayang,, knape kau pergi saat aku perlu kan kau ?? aku tak sanggop lagi ,, plizz sangat2,, tolong lah kembali pada aku.. tolong lah selamat kan hubungan sahabat kite selama nyaa,, jgn laa putus kan talian persahabatan ini.. aku perlu kan kau.. tolong lah paam,, ;'(

No comments:

Post a Comment