Total Pageviews

Friday, December 28, 2012

cerita bosan,,

Assalamualaikum ku dahulu kan ,,dan sblom ku ingin mencurah kan segalanya,, dengan nama ALLAH yang maha pemurah dan maha penyayang.(bismillah)
sudah agak lama aku tidak mengepost cerita2 ku ini ,, aku pon sedikit malas untuk taip,, walaupon aku suka untuk taip2 nie,, tapi aku tiada idea untuk menaip ape,, kadang2 biler aq nk post kat blog,, sering kali terlupa,, then tak tercapai niat ku,, 
so kali ni ingin aku luah kan ap yang aku rasa setakat ni.. 
mungkin ada yang agak bosan mendengar luahan aku,, so WHAT ? apa aku kesah ,,
juz di sini je laa yang aku ada untuk luah kan ,, sebab tiada insan yang boleh untuk aku menumpang kasih ,,
iingin ku menumpang kasih tapi tiada yang sudi ,, 
apa yang ingin aku luah kan terlalu banyak sampai aku tak tawu nak mula kan dari mane dahulu,,
apa yang buat kan aku pening adalah,, aku nak berubah,, demi ALLAH,, dan demi orang yang aku sayang ,,
aku dah tanak jadi orang yang jahat lagi,,,mungkin sebelom ni aku selalu konfius untuk memilih jalan yang baek atau sebalik nye,, tapi baru kiini , aku seperti dapat petunjuk untuk aq mula berubah,, dan hanya tuhan saja yang mampu menolong aku.. dan tanpa usaha aku,semua ni tak kan terjadi,, rite ? so,,aku berazam untuk tahun 2013 iaitu tahun depan,, aku berazam untuk berubah segala2 nya,, aku nk jadi orang yang beriman,, insyaALLAH,, mungkin tak setanding dengan imam mude,, tapi aku ingin menjadi diri aku yang sebenar itu sahaja ,, sejujur nya disini ,, aku banyak buat kesalahan,, tak perlu laa aku cerita kan keaiban diri aku sendiri ,, so,, aku juz nak jadi yang baek,, anak yang soleh,, kawan yang sejati,, pelajar yang cemerlang ,, kekasih yang setia,, dan hamba yang beriman ,, itu yang aku nak,, dan mungkin itu tujuan kita hidop di dunia ini,, wallahualam.. 

so.sekian saja dari aku , has amirul ,,
mungkin tiada yang special,, juz ini yang aku nak luah kan ,, 
assalamualaikum .. 

No comments:

Post a Comment