Total Pageviews

Monday, March 18, 2013

hati ku hancur..

dulu kau lah yang selalu aku dampingi, yang selalu aku ingin bersama,, tapi sekarang sudah tiada lagi,,
mungkin ini yang di kata kan takdir dah menetukan segala2 nye,, and mungkin kita xde jodoh,,
aku redha dgn sgala nyer,, tapi aku ingin luah kan disini,, ape yang membuat kan aku paling sedih,apa yang membuat kan aku kecewa sangat,, bila kau tak mungkiri janji,, kau pernah cakap,kau susah untuk percaya lelaki, n mungkin kau xnak couple lagi,, mungkin itu,aq boleh terima,sebab kekecewaan kau,, aku trima sgala2nya,, sampaikan aku menungu kau sekian lama,, tapi akhir nya,kau memilih orang lain, itu yang membuat kan aku kecewa sangat,, itu sudah cukup menunjuk kan,, yang aku ni xade makna untuk kau,, aku rasa dipermainkan,, aku tak boleh salah kan kau, sebab aku tawu siapa aku,, aku tawu mcm mane perangai aku,,, tapi setidak2 nye,, jgn wat aku mcm nie,, kata2 kau,,janji2 kau,, semua nya,,buat kan aku tertipu,, sedih sangat untuk aku menerimanya,, aku kecewa sangat,paling kecewa yang pernah aku alami, sebab aku percaya kan kau,, aku yakin yang kau tak akan buat aku begini,, tapi rupa2nya,, kau sama seperti yang lain,, yang meninggal kan aku.. semua harapan aku,hancur berkecai,, aku cuba untuk berubah demi kau,, tapi kau dah buat aku mcm nie,, amat menyakit kan,, dan amat sukar untk aku terima kenyataan,, knape kau pilih orang yang kau baru kenal ?? knape aku yang selama ini menunggu kau,, menjaga kau,, amek berat pasal kau,, tapi kau tak memilih, knape kau bagaikan memberi harapan palsu pada aku ?? 
kalau aku tahu kau akan jadi mcm ni,, aku tak akan menaruh harapan pada kau,, sebab duluu aku yakin kau tak akan mudah bukak pintu hati kau pada orang lain,, apatah agi aku,, tapi ternyata aku silap,, dengan mudah nya mau terima dea,, 
aku tak tawu kenapa kau terima dea,, apa yang aku tawu,, aku buat kau menitis air mata,, dan kau terus terima dea,, alasan itu paling aku benci ,, pernah kau pikir perasaan aku ?? pernah kau ingat pengorbanan aku untuk kau selama ini,, bukan aku nak mengungkit semua perkara,,, tapi apa yang aku rasa tk puas hati ,, kau bagaikan mencari aku di saat susah,, bila kau perlu kan pertolongan baru kau cari aku,, tak kira hujan ,, panas,, jauh ,, aku setia tolong kau,, tapi mcm nie kau layan aku ,, tambahan kau meminta untuk berkawan dengan aku,, bagaimana kalau kau di tempat aku ?? aku dah hancur kan hati kau ,, aku dah permain kan ati kau,, boleh kau terima orang yang kau sayang yang sudah berpunya,, untuk berkawan ?? sukar bagi aku untuk terima nya,, maaf kan aku kalau aq dah menyakiti hati kau ,, maaf kan aku kalau aq buat silap terhadap kau,, tapi mungkin ini kali terakhir aku akan buat silap terhadap kau,, dan aku harap kau maaf kan aku serta aku pon maafkan kau segala apa yang kau dah buat,, kalau kau baca ni,, ingat lah, aku sentiasa menyayangi kau,, dan tak kan pernah benci kau,, walau apa pon aku cakap,, and walau apa pon aku buat seperti tak tegor kau,, aku sentiasa akn ingat kau ,, maaf kan aku buat mcm nie,, bukan niat aku,, tapi untuk aku terima kenyataan,, bahawa kau jadi milik orang ,, itu saja,,, 
sekian dari aku,, assalamualaikum,,, 

No comments:

Post a Comment