Total Pageviews

Friday, December 28, 2012

kisah aku ..

assalamualaikum .. kalau yang sblom tadi aku cerita pasal azam aku,,kali ni aku nak cerita tentang hidop aku,, kalau nk tawu ,, n ade yg tak tawu ,, aku ni couple baru 3 kali ,, mungkin ade yang rase byk,,n mngkin ade yg rase sikit,, tapi bg aku rase sikit baru,, sbb daa 20 tahun aq hidop,, hnye 3 kalli aku bersama orang yang aku syang,, tapi semua tak berpanjangan, itu yang membuat kan aku sedih ,, sedih kerana tiada yang mampu memberi kessetiaan,kejujuran,,kasih sayang, dn macam2 lagi laa,,, susaa sangat erk nk bg semua tu ,, mungkin aku agak memilih untuk bersama orang,, tapi aku memilih demi kepentingan,, demi kebahagiaan,, itu saja,, tak lebih pon,, 
start dari sini,, aku nk cerita kan kenakalan aku di kolej,, aku di koleh agak GATAl sebenar nya,, smpai ada yang cop aku sbg PLAYBOY,, tapi pada hakikat nyer,, tidakk,, aku juz cam mane nk ckap erkk,, besew la lelaki,, tuu jee,, suke kacau perempua,, suke menegor,, itu lah aku,, aku suka tegor perempuan dari lelaki,, aku pon tak tawu kenapa,, tapi mungkin turun temurun laa kot,, itu aq tak tawu,, wallahuaalam,, 
tapi yang jadi masalah skang,, dalam banyak2 yang aku kacau,, aku tegor ,, tapi sorang pon xade yang nk aku ,, mungkin sebab kenakalan aku kot,, TAPI mungkin diorang sume tak tawu aku cam mane aagi ,, 
diorang belom kenal aku cam mane ,, tu laa dowang ,, salu membuat tanggapan hanya dari apa yg dorang nmpkk,, yg sbalik nyaa,, tak tawu,, aku tercari2 orang yang setia , orang yang boleh membimbing aku ,,,
aku mencari2 smpai laa aku jumpe dengan si dia,, aku tak tawu cam mane aku boleh suke dea,, sbb sblom ni aq tak pnah pndang dea pon,, smpai laa satu masa,, tetibe pintu aty ku terbukak untuk dea,, untuk rapat dengan dea,, untk bersembang dgn dea,, n aku bahagia biler bersama dea,, aku suke dea sangat2,, n aku sayang dea sangat2,, aku harap dea lah cinta sejati aku yang cari selama ini ,,, n harap tuhan menjaga hubungan aku dgn dea,, n berkati kami,, aminnn ,,, :) 

No comments:

Post a Comment