Total Pageviews

Thursday, October 06, 2011

apa yang patot aq wat ?????

sayang ???
apa patot aku wat ???
aqq daa buntu ,,,
aq daa wat macam2 utk kaw ,, tp kaw tak nmpk pon kan ????
aku betol2 buntu sekarang nyh ,,
aku baru mnguji kaw,, tp tak sngke kan ,, kaw sikit pon tak leyh taan dgn aq,,
aq ingat kan kaw sayang kan aq,,, kaw tak kan snggop tipu aq,,
tp rupe2 nyer kaw tipu aq selama nyh kan ???
kenapa kaw berubah sayang ???
kaw nak tawu sesuatu ,,
setiap ari aq rindu kan kaw sbnar nyer ,,
tp aq tak tunjok kan,,
kaw nk tawu kenapa ??? sbb kaw sndri tak suke !!!!
stiap kali aku ckap aq rindu kan kaw,, kaw tak pernah percaye kan pon ,,
betol tak ????!!!!
usah laa kaw nafi kan ,,
kaw terlalu ego utk menerima knyataan ,,
apa sala aku sbnar nyer ??
knapew kaw tak nmpk btape tulus nyer aty nyh ???
aku tawu mgkin kaw pker aq daa adew org laen,,
tp sbnar nyer tidak sama sekali,,,
aq sedaya upaya,, bertahan,,,
tok tidak kapel dgn sape2,, aq juz berkawan,,,
aq pegang pd jnji ku,,,
aq ingin kan kamou ,,
tp kaw tak pernah mngerti,,,
n kaw tak pernah percayer ,,,
aku betol2 kecewa !!!

No comments:

Post a Comment