Total Pageviews

Friday, October 07, 2011

betol kah kaw trpkse ?ataw kaw mang sengaja ???

aku tak twu ap yg aq patot aku wat lagi ...
seebab seakan2 kaw daa bnci kan aq,,
tak sgke ,, kaw sggop wat aq mcm nyh ,, aq betol2 terkilan .. kaw betol2 berubah ,,
aq tak tawu kenapa .. kadang2 aq trpkir ,, betol kew adew pihak yg mnghalang ????
aku keliru ... n aku tak tawu bagai mana lg aku nak wat ,,
apa patot aq wat ???? 
sayang ??? 
betol tak aq ckap dulu ,, suatu ari nnt pasti kaw akan membenci aku,,,
n tanpa aku tawu mngapa ,,, tapi kaw menafi kan ,,, kaw kate tak kan ,, kaw meyakin kan aku,,
sbb terlalu lame kite bersama,, mcm2 kite tempohi,, tp knp sekarang ????
saat aq betol2 syg dan cinta kan kaw ..
aq tak paam,, kenapa sume nyh sering berlaku pd aq ???
kenapa mesti org tggl kan aq ????
pdhal ?? aq tak pnah tggl kan sape2,,, aq turut sume kate2 kaw,,,
tp kaw ???? maseh tak percaya kan aq,,, paling terok,,kaw permain kan aku,,
sampai atu kaw ,,, 
aaku betol2 buntu sekarang nyh ,,
aq daa tak percaya pd sape2 daa !!!!
aku kecewa,, pasrah ,, sedih ,, amay sedih !!!
:'(( 

No comments:

Post a Comment