Total Pageviews

Friday, October 07, 2011

kenapa jadi begini ???mengapa jadi begini ???

kenapa ?????
kenapa jadi cam nyh ???
kenapa hbgn kite nyh jd bgi ???
ataw knapew stiap kali org yg aku sayang suka tggl kan aq ???
apa sala aq ???
kenapa susaa nktime aq ????
apa aku daa lakukan ????
knapew sume nyh jadi kat aq ???
aq nk bhgia tp susa skali ,,
org yg ku sayang ... org yg ku arap...
tak pernah nk hargai aku ,,, tak boleh nk memahami aq,,
knapew ????
kaw daa berubah .. kaw tak seperti dulu ,,,
kaw daa lae,,
kaw tak amek berat pasai aq pon,,
kaw tak pntg kan aq pon,,
knapew jd mcm nyh ???
apa sala aku sampai kaw layan aq cm nyh ?????
aq daa wat mcm2 tok kaw ,,, tp kaw balas nyh kat aq ??
sampai aty kaw kan ,,,
mane janji kaw yg dulu  ????
kaw kate kaw tak kan berubah ,, kaw tak kan jd seperti yg org2 yg pernah tggl kan aq...
tp aq daa nmpk sume nyer ,,
kaw daa berubah ,,
dgn senang kaw lafaz kan tok tggl kan aq,,
law dulu kaw menangis ,, kaw sedih ,,
tp skang ??? kaw suke wat aku saket aty ,, kaw skew wat aku menangis ...
kaw tak penah amek tawu daa pasai kau skang nyh .. kaw tak tawu aq saket kew ,, aku sedih kew ,,
kaw tak pnah tawu,,n tak amek tawu pon !!!
kaw betol2 mngecewa kan aq,, 
tp kaw nk tawu sesuatu ..
walau pon kaw wat aku mcm2,, aku tak pnah pon nk tggl kan kaw,, n aku pgang janji aq ,,
tp kaw tak pnah nmpk kan !!!
sbb kaw bute !!!!"
kaw tak nmpk ap yg aku daa waat slama nyh pd kaw ,,

kaw lbeyh nmpk kan org laen,, dari aq ..
:'((

No comments:

Post a Comment