Total Pageviews

Wednesday, October 05, 2011

saket aty nyh !!!!

saket aty nyh kan law orang yg kite sayang lakukan perkare yg betol2 kite tak sukew !!!
kenapa ?????? kenapa mesti nak saket kan aty nyh ???????
kenapa susa sgt ????? knapa kaw wat aq mcm nyh ???
aq tnyer kaw ,, kaw nk permain kan aq kew ???
tp kaw jwb tak ,,
tp ape yg sume kaw wat ,,
tak kew mempermain kan aq ????
mane janji kaw ?????
kenapa kaw mesti tipu aq ?????
aq daa byk kali ckp ,,
aq tak skew orang mnipu aq,,,
tp knapew kaw tipu gak ????!!!!!!
knapew ??????
apew sbnar nyer kaw nk dari aq ???????
apew lg yg kaw tak puas aty ??????
kaw nk saket kan aty aku kenapa ??????????
kenapa????????
apa sala aku ?????
aku tak larat di perlaku kan spt nyh ,,,
aq mohon ,, law kaw betol2 syg kan aq,, tlong jgn saket kan aty aku,,,
tak pelu wat sume nyh kan !!!!1
tp knapew kaw wat jugak ????
tolong laaa aku ,,,
:'(

No comments:

Post a Comment